अध्यात्मको बाटोमा-५ (पुनर्जन्मको रहस्य)………

FacebookTwitterGoogle+Share
पुण्डरी अर्याल
पुण्डरी अर्याल

(पुनर्जन्मको रहस्य)…

मान्छे मरेपछि पुनर्जन्म अथवा नया जन्म हुन्छ कि हुदैन, बिज्ञान ले पुष्टि नगरे पनि अध्यात्ममा यसको चर्चा छ | हिन्दु, जैन र बौध्द धर्ममा पुनरजन्म एक बास्तबिक सत्य मानिएको छ | आत्माको निरन्तरतालाई पुनर्जन्म भनिएको छ | आत्मा मर्दैन तर आत्माले ग्रहण गरेको भौतिक शरीर मर्दछ र पुन कर्म अनुसारले जन्म लिन्छ भन्ने कुरालाई पुष्टि गरेको छ | हरेक प्राणि मर्न देखि डराउछ | खतरा देखि साबधान हुन्छ, प्राणीमा मृत्युको गुप्तज्ञान उसको सुक्ष्मबुध्दिमा लुकेको हुन्छ | उ हरेक पटक सरिरलाई छोडदाको कष्ट भोगेको हुन्छ | त्यसैले मृत्युबाट बच्न प्रेरणा दिएको हुन्छ | किनभने उसलाई आत्माको निरन्तरताले उसको शुक्ष्म बुध्दी रहेको प्रभावको कारणले मृत्युको भय भएको हो भन्न सकिन्छ | मानिस अल्पज्ञ भएकोले उसको पुंनरजन्मको स्मरण भने रहन सक्दैन | आत्मा मर्दैन तर स्थुल सरिर नाशवान छ भन्ने भागवत गीतामा भगवान श्रीकृष्ण भन्नु भएको छ |

नैनं छिन्दन्ति शास्त्रानी नैनं दहती पावक :
न चैव ल्कदयन्त्यापो न शोषयति मारुत://२३//
भागवतगीता अध्याय २ श्लोक २३
अर्थ: आत्मालाई कुनै शस्त्रले काटन सक्दैन,त्यसरी नै अग्निले जलाउन सक्दैन | यसलाई पानीले भिजाउन, बगाउन, डुवाउन न त हावाले सुकाउन नै सक्छ |
गीतामा आत्माको बारेमा यसरि व्याख्या गरिएको छ | आत्मा कहिल्यै मर्दैन , अविनासिनी, नित्य, अजन्मा, अब्यय, अपरिबर्तनीय छ | त्यसैले आत्मा मर्दैन र न त जन्मंछ नै | हामीले मरेको भन्ने मान्नलाइ हाम्रो शरीरबाट जीवात्माले शरीर छोडेर जानुलाई नै भनिएको छ | मान्छे आफ्नो प्रारब्धमा रहेको आयु बाचेर स्थुल शरिरको मृत्यु भै अदृश्य जीवात्मामा परिणत हुन्छ | उक्त जीवात्मले पुन अर्को शरीर गरण गर्दाको अबस्थामा पुनर्जन्म भएको मानिन्छ अथवा जन्म भएको मानिन्छ | त्यसैले हामि भित्र भएको जीवात्मा न त जन्मेको हो न त मरेकै हो |
भगवत्गीताको १३ अध्यायको श्लोक १ मा हाम्रो शरीरलाइ भगवान श्रीकृष्णले क्षेत्र भन्नु भएको छ | अर्थात यसको सामान्य अर्थ खेत हो जमिन हो, जहा बिज छर्ने र रोप्ने गरिन्छ| सरिरलाई क्षेत्र रुपमा लिइएको छ यसमा आफुले गरेको कर्मको बिउ रोपिन्छ कर्मरुपको उत्पति स्थान नै क्षेत्र हो अर्थात शरीर हो | यहि क्षेत्रको बारेमा जानकार ब्यक्तिनै क्षेत्रग्य हो क्षेत्रको तत्वज्ञान जान्ने पुरुषलाई नै बिध्दान भनिन्छ |

मनुष्य शरीरको निर्माण ३ किसिमको तत्व सरिरबाट पूर्ण बनेको हुन्छ | यसैलाई भगवान श्रीकृष्णले क्षेत्र भन्नु भएको हो | ती सरिरलाइ यसरि व्याख्या गरिईको छ |स्वामी आत्मानन्द गिरीले आफ्नो प्रवचनमा यसलाई सबिस्तारमा व्याख्या गर्नु भएको छ |

(१) स्थुल रुप शरीरको निर्माण पाँच महाभुतले बनेको हुन्छ यसलाई पंचिकृत भनिन्छ | यी पांच तत्व आकाश , वायु, तेज ,जल र पृथ्वी हो | यो पृथ्वी प्रधान हो |
(२) सुक्ष्म सरिर को निर्माण पनि शुक्ष्म पन्च महाभुतले नै बनेको हुन्छ | जुन आकाशतनमात्रा,वायुतनमात्रा,तेजतनमात्रा, रसद्तन मात्रा, गन्धतनमात्रा हो | हाम्रो सरिरमा ५ ग्यानेद्रिय, ५ कर्मेंन्द्रिय, ५ प्राण र ४ अन्तस्करण गरेर १९ प्रकारका सुक्ष्म सरिरसहित समाहित भएको हुन्छ |
५ ग्यानेंद्रिय:- स्वाद(रसना), दृष्टि, घ्राण(सुघ्ने), श्रव्य,त्वचा(स्पर्स चेतना)
५ कर्मेन्द्रिया:- हात, खुट्टा, बाणी(बोलि), जनिन्द्रिय, गुदा हुन् |
५ प्राण : शरीरमा ५ किसिमका प्राण हुन्छन, यी प्राणहरु सरिरको निम्न स्थानमा बसेका हुन्छन | मूल प्राण हृदय स्थानमा बस्दछ | अपान प्राण गुदामा हुन्छ, समान प्राण नाइटोमा हुन्छ, वियान (ब्यान) प्राण सरिरभरि छरिएको हुन्छ | उदान प्राण कण्ठमा समाहित भएर बसेको हुन्छ |
४ अन्तस्करण :मन, बुध्दी चित्त, अहंकार जसमा मन संकल्प र विकल्प मा हुने गर्दछन, बुध्दिले निश्चयात्मक कार्य गर्दछ ,चित्त चाहि संस्कारा त्मक हुने गर्दछ | अहंकारले इगो अभिनिभेशात्मक गर्ने गर्दछ |
(३) कारण सरिर : मूलत अज्ञान हो | क्षेत्रको बारेमा ज्ञान भएको व्यक्तिमा कारण सरिर हुदैन |

मानिसले आफुले प्रारब्धमा पाएको आयु भोग्न पाउछ | त्यो समाप्त भएपछी शुक्ष्म सरिर र कारण सरिरले स्थुल सरिरलाई छोडेर जानै पर्ने हुन्छ | रोग, दुर्घटना, हत्या, आत्महत्या चाहे जुन सुकै बहानामा होस् |अबस्य स्थुल सरिरलाई छोडन पर्ने हुन्छ | सबभन्दा पहिले कमेंद्रीय , ग्यानेंद्रिया अन्तस्करण हुदै ५ प्राणलाइ मुल प्राणमा समाहित गरेर सरिरका नौ व्दार मध्ये सुलभ व्दारबाट प्राण वायुले स्थुल सरिर छोडेर जान्छ | तत्पश्चात स्थुल सरिरको मृत्यु हुन्छ |
यो स्थुल सरिर पाँच महाभुतमा समाहित हुन्छ | आ-आफ्नो स्थानमा बिलिन हुन् पुग्दछ |
अब हाम्रो शुक्ष्म सरिर र कारण सरिर मात्रै अदृश्य रुपमा आकाशमार्गमा रहन्छ |
यहि सरिरलाई आतिवाहिक सरिर भनिन्छ | यो सरिर वायु प्रधान सरिर हो | त्यसैले सबैले यसलाई देख्न सक्दैनन् | केहि व्यक्तिले महसुस भने गर्न सक्दछन | तर आतिवायिक सरिरले सबैलाई देख्न सुन्न सक्दछ, तर यो आतिवायिक सरिरले भनेको कुरा सबैले सुन्न सक्दैनन् | यहि आतिवायिक सरिर आफ्नो ज्ञान र कर्मको फल अनुसारले अर्को जन्मको क्रममा लालायित हुन् पुग्दछ आफ्नो क्षमता ज्ञान र जागरण मुताविकको जुनीमा फर्कन प्रयास गर्दछ र उसले पुनर्जन्म लिन पुग्दछ |

१०/२५/२०१५
पुण्डरी अर्याल
न्यु योर्क


Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /homepages/6/d281313289/htdocs/hamronepal/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1273